logo
 Pokrewne Mój serwis - księga gościJaki obraz polaków XVII wieku wyłania się z Potopu Henryka Sienkiewicza Punktem wyjścia swoich rozważań uczyń wnioski z analizy danych fragmentów powieści. zwróć uwagę na ich znaczenie dla calosci utworuJaki bedzie promien okregu zatoczonego przez cząstkę ... w polu o indukcji 10Tjaki musi miec poziom dziecko zeby zdalo z 1 klasy podstawowej do 2jaki pasuje kolor wlosow dla blondynki zeby pomalowacjaki koszt tynk wewn 100m stan surowyjaki kolor oczu do czarnej sukienki i zlotych dodatkowjaki kierunek trzeba skończyć żeby pracować w policjijaki jest koszt wymiany plynow olejów i pasków w MatizieJaki kodek mam sciagnac na telefon zeby otworzyc filmjaki syrop mozna na kaszel przed testami alergicznymi
Mój serwis - księga gości


Temat: S+ i blokowanie karty SIM (dlugie)
"Paweł Krawiec" <kraw@poczta.onet.pl wrote: Czesc artykulu z dzisiejszego Slowa Polskiego (Wroclaw) Operator Plus GSM odmawia blokowania skradzionych kart w telefonach bez abonamentu. Tlumaczy sie tym, ze klient uzywajacy takiego telefonu nie moze udowodnic, ze to wlasnie on jest wlascicielem numeru telefonu, poniewaz przy zakupie takiego telefonu nie musi podawac swoich danych. Ten sam klient moze jednak zadzwonic do biura obslugi klienta i uzyskac PIN, czyli kod dostepu do aparatu. Tutaj Stuprocentowe potwierdzenie tozsamosci nie jest potrzebne. Nie jest to prawda. Mojej mamie udalo sie zastrzec wyrobic nowa i odzyskac kwote na simplusie. byc...
Źródło: topranking.pl/1690/s,i,blokowanie,karty,sim,dlugie.php



Temat: Identyfikacja numeru - ...???
 Z tego co wiem to  niektore aparaty maja mozliwosc zablokowania wyslania wlasnego numeru. Poza tym istnieje taka mozliwosc u operatora ( na pewno w Plusie ) nazywa sie to o ile sie nie myle zastrzezenie numeru Za kazdym razem jest to funkcja sieci, nie aparatu. Aparat generuje kod (*31#) przed numerem wywolywanym. A stala blokada nazywa sie blokowaniem prezentacji (ograniczona prezentacja) Pozdrawiam,...
Źródło: topranking.pl/1692/identyfikacja,numeru.php


Temat: wysylanie swojego numeru telefonu (+)
Asiaman wrote: Po pierwsze kod to *31#numer by wyslac ID a  #31#numer by ukryc ID A po drugie zdaje sie, ze dziala to tylko w Plusie, przy uaktywnionym CLIRze Działa także w simplusie (no niby Plus, ale z drugiej strony nie, bo CLIRa się nie da uaktywnić) i to lepiej, bo defaultowo się wysyła, a ustawieniami telefonu lub kodem można zastrzec. W...
Źródło: topranking.pl/1697/wysylanie,swojego,numeru,telefonu.php


Temat: T610 -- PLUS GSM - CLIR - stale pokazywanie - ukrywanie na zadanie
Użytkownik ".:p.biernacki:." pisze... Jest sobie abonament w plusie oraz telefon SE T610 Domyslnie jest wlaczone pokazywanie numeru osobie do ktorej dzwonie! Wlaczam CLIR w eboku ktory domyslnie UKRYWA ten numer oraz niby daje mi sterowanie na stale pokazywania lub ukrywania (tak jak jest w nokiach). Przy wlaczonym CLIR w boku moge przy pomocy SE POKAZAC numer na 1 konkretne polaczenie zawsze musze po wybraniu numeru dac WIECEJ i POLACZ I UKRYJ NUMER... W jaki sposob zrobic tak aby.. numer byl DOMYSLNIE POKAZYWANY ale korzystajac z funkcji #31#numer mozna go bylo ukryc na zadanie! Masz aktywną usługę SOCLIR czyli domyślne zastrzeżenie a powinieneś mieć SOCLIP - domyślna prezentacja (wtedy zastrzeżenie przez kod #31#) . Nie wiem czy w Plusie można zmieniać te usługi. W Erze...
Źródło: topranking.pl/1703/t610,plus,gsm,clir,stale,pokazywanie,ukrywanie.php


Temat: Identyfikacja numeru
"Tomcio" <tom@wyszukaj.comwrote in message Cześć! Czy wiecie dlaczego ? jeżeli mam zastrzerzone wyświetlanie swojego numeru (ERA gsm), to po wpisaniu kodu *31#(numer telefonu) nie wyświetla się mój numer. W Plusie to działa. Odpowiedz jest prosta Zastrzezenie numeru w GSM ma trzy warianty: - na stale - zawsze numer jest zastrzezony - tymczasowo, domyslnie zastrzezony - wtedy trzeba wybrac *31# przed numerem (lub ustawic w menu) a numer sie pokaze. - tymczasowo, domyslnie wylaczona - wtedy wpisujemy #31# i numer sie nie pokaze Era w swej ofercie ma tylko pierwszy wariant. Zawsze mozesz za...
Źródło: topranking.pl/1705/identyfikacja,numeru.php


Temat: PIN2 i POP
... konta na wyświetlaczu? Aha, i jeszcze: w simplusie można sobie jednorazowo zastrzec numer, przez dodanie odpowiedniego kodu przed numerem, czy w POPie też tak jest (ew. jaki kod?)?
Źródło: topranking.pl/1705/pin2,i,pop.php


Temat: PIN2 i POP
jaki kod?)? Mozna zastrzec uzywajac #31#numer i jest to ogolny kod dla sieci gsm, ale niektorzy operatorzy nie udostepniaja takiej uslugi. W + to dziala w erze nie, w ideii... nie...
Źródło: topranking.pl/1705/pin2,i,pop.php


Temat: CLIR
Użytkownik Jacek Kaczmarczyk napisał: Witam! I tak i nie. Nie - bo nie jest tak jak w plusie że wystarczy wpisać kod przed numerem przy wybieraniu i numer się nie pokaże (nie pamiętam szczegółów bo plusa pozbyłem się 4 lata temu). Tak - bo załatwiasz to z automatem - dzwonisz na telere i wciskasz 2-4-2 - ale z tego co pamiętam to można dokonać tylko jednej zmiany w okresie rozrachunkowym, a dokładniej dwóch - zastrzec numer, zadzwonić, i ponownie włączyć pokazywanie Twojegu numeru. jest prostrzy sposób sms boa w erze nie trzeba dzonic...
Źródło: topranking.pl/1707/clir.php


Temat: Plus - chwilowa prezentacja (albo zastrzeżenie) numeru
Witam, czy można w fonie w Plusie wymusić chwilową prezentację numeru? Załóżmy że mam ją wyłączoną, ale dzwoniąc np. do konkretjen osoby chciałbym żeby mu się mój nr wyświetlił. Czy jest to jakoś możliwe poprzez dodanie jakiegoś prefiksu na początku? Może też być odwrotnie: mogę włączyć prez. numeru a dzwoniąc do wybranych osób blokować ją kodem (prefiksem). TIA
Źródło: topranking.pl/1708/plus,chwilowa,prezentacja,albo,zastrzezenie.php


Temat: spec kody: simplus vs abonament
Witam W simplusie jest cos takiego jak kod zastrzezenia numeru podczas dzwonienia (poprzedza sie wybierany numer kombinacja #31# czy jakos tak...). Sprawdzalem i w plusie na abonamencie ten kod nie dziala....
Źródło: topranking.pl/1714/spec,kody,simplus,vs,abonament.php


Temat: spec kody: simplus vs abonament
Zadzwon do BOK i powiedz ze chce aktywowac ukrywanie numeru. I juz nikt go nie zobaczy ? Witam W simplusie jest cos takiego jak kod zastrzezenia numeru podczas dzwonienia (poprzedza sie wybierany numer kombinacja #31# czy jakos tak...). Sprawdzalem i w plusie na abonamencie ten kod nie dziala. Czy jest jakis inny czy po prostu simplusowcy maja lepiej ??? To chyba nienormalne...
Źródło: topranking.pl/1714/spec,kody,simplus,vs,abonament.php


Temat: Włączenie prezentacji
Ircys napisał(a): | Dla jasności: potrzebujesz usługę CLIRPCS czyli | blokadę prezentacji numeru łącza wywołującego | (usługa w trybie czasowym z zawieszaniem usługi |  blokady dla pojedynczych wywołań). CLIR wtedy | jest cały czas a znoszony jest kodem #31* | wybieranym przed docelowym numerem. Nie. Usługa odwrotna to CLIRPCA i kod *31*numer. Czyli zupełnie odwrotnie niż w komórkach? W Erze jest tak: SOCLIR-domyślne zastrzeżenie prezentacji (a "doraźna" prezentacja to *31# przed numerem) SOCLIR-domyślna prezentacja (a "doraźne" zastrzeżenie prezentacji to #31# przed numerem). W Orange dostępna jest jedynie opcja z domyślną prezentacją. Nie wiem jak w Plusie. Z Twojej wypowiedzi wynika, że w sieci stacjonarnej znaki * i # są używane "odwrotnie" w tej usłudze. Potwierdzasz, czy może po prostu się pomyliłeś? :-) Marek
Źródło: topranking.pl/1718/wlaczenie,prezentacji.php


Temat: Identyfikacja nr kontra numer zastrzezony
Hans wrote: Mój nr w tepsie jest zastrzeżony wobec tego na wyświetlaczach np. komórek czy isdn pokazuje, że nr nie rozpoznany. Dzwoniąc do pewnego abonenta mam problem, bo on obligatoryjnie nie odbiera telefonów jeśli nie wie kto do niego dzwoni. Moja centrala to Simens założony w ubiegłym roku. I stad moje pytanie. Czy jest możliwość automatycznego wysłania w czasie wybierania jakiegoś kodu, który sprawiłby, że mój nr zostanie prawidłowo wyświetlony. Nie ma (przynajmniej w TP S.A., bo na świecie to są) do tego żadnych kodów. Możesz jedynie poprosić w BOKu żeby mimo że w Biurze Numerów itp jest zastrzeżony, to na wyświetlaczach odbiorców się pokazywał. Oczywiście wszystkim będzie, nie da się selektywnie. Ja mam tak zrobione. Chyba będzie OK, zastrzeżenie to przydatna rzecz, ale wycinanie identyfikacji to głupota, jak już do kogoś dzwonię, to powinienem nu się prezentować, uważam dzwonienie bez prezentacji za wręcz hamskie i też nie odbieram takich telefonów. Albo kup se Plusa, tam można (także w Simplusie) sterować kodem. Robisz zastzreżenie prezentacji, defaultowo się nie pokazuje numer, ale jak chcesz żebu się pokazał to kręcisz #31#numer [słuchawka] i dzwoni z prezentacją.
Źródło: topranking.pl/1718/identyfikacja,nr,kontra,numer,zastrzezony.php


Temat: Ukrywanie numeru
-----Original Message----- From: Maciej Bebenek <mac@medianet.pl.USUN.TO Newsgroups: pl.misc.telefonia Date: Thursday, January 14, 1999 3:04 PM Subject: Re: Ukrywanie numeru On Thu, 14 Jan 1999 12:11:53 GMT, "ROBBO" <ro@irc.pl wrote: Troche sie zrobilo NTG ale juz tlumacze siec Plus GSM Uhu:) - numer ma CLIR czyli blokade prezentacji (nie prezentuje sie) -w opcjach telefonu mam "pokazuj swoj numer"  (numer prezentuje sie zawsze) - wybieram #31#numer i dla tego polaczenia numer sie nie pokazuje, proste Za wyjatkiem kart Simplusa, gdzie jest DOKLADNIE odwrotnie. Numer stale wysyla prezentacje, a zastrzec go mozna podajac to automagiczne #31#numer yyyy nie mam SimPlusa ale cos tam pamietam ze tam jest inny kod ? (33 ?) W tpsie chyba nie da sie tego zrobic
Źródło: topranking.pl/1718/ukrywanie,numeru.php


Temat: COLR z automatu ?
<piot@post.plwrote: W bardziej rozwiniętych sieciach telefonicznych istnieje możliwość zastrzeżenia numeru na jedną rozmowę. W British Telecom po podniesieniu słuchawki wybierasz 141 i numer normalnie. W Polsce podobną usługę oferuje AFAIK tylko Plus gsm. Fakt, ze podobna, bo mozna "odstrzec" jedna rozmowe kodem *31#, gdy ma sie zastrzezony numer. Podobno mozna zrobic anonimowa rozmowe z automatu poprzez PBXy, tylko jak :-) Pozdro, Terkay...
Źródło: topranking.pl/1721/colr,z,automatu.php


Temat: Jak sprawdzić ile zostało minut w PLUSIE
ile juz musisz zaplacic, czyli jakie jest Twoje biezace użycie, mozesz tez zobaczyc cala historie swojego konta w plusie. masz tam podane kwaoty wszystkich dotychczasowych rachunkow, mozesz tez zmienic tam ustawienia dla swojego konta. no uruchomic roaming, zastrzec sobie numer itd itp e-bok daje ci ogromne mozliwosci. przez e-bok'a mozesz zarzadzac calym swoim kontem w plusie, bez pomocy pan i panow z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,75,35658219,35658219,Jak_sprawdzic_ile_zostalo_minut_w_PLUSIE.html


Temat: Szybkie zastrzeganie numeru - Era GSM / PLUS
Witam, mam pytanie ;p Ostatnio dosyc czesto mam potrzebe, aby zastrzec sobie numer. Nie chce wchodzic w opcjie. Wiem ze jest jakis kod ktory trzeba napisac przed numerem, tylko nie pamietam teraz jaki. moze ktos z was ; ? Daje plusa
Źródło: topranking.pl/899/szybkie,zastrzeganie,numeru,era,gsm,plus.php


Temat: bateria do Siemens'a S40
Witam,     Tydzień temu kupiłem w Plusie w promocji telefon Siemens S40, głównie dlatego, że za rozsądną cenę miał ciekawe 2 interesujące mnie parametry: czas rozmowy - do 6 godzin ... naprawić (tzn. czy koniecznie do salonu firmowego Plusa, w którym kupowałem telefon, czy mogę też udać się gdzie indziej)? Jak mogę udowodnić że bateria szwankuje??? Chyba nie muszę im go zostawiać na kilka tygodni żeby się przekonali!!!     Mam również poważne zastrzeżenia do jego softu: literówki i kiepskie tłumaczenie (np. Wylij zamiast Wyślij). Zdarzyła mi się również taka przygoda: Ostatnio zapisywałem numer do pamięci stałej i telefon poprosił mnie o kod PUK2 - wpisałem - a on napisał, że kod PIN2 jest nieprawidłowy i poprosił o ... PUK2 - jeszcze raz wpisałem...
Źródło: topranking.pl/1688/bateria,do,siemens,39,a,s40.php


Temat: zestaw pytan glosnomowiacych :)
(PIN) 3) Na jaki nr przekierowac gdy jestem poza zasiegiem zeby ktos kto do mnie dzwoni laczyl sie z poczta glosowa Jest w broszurkach dolaczanych do karty 4) Kiedy dzwonie odluchac ... przypadki kiedy odbierajac telefon ja place za polaczenie... wiem ze to ma miejsce w przypadku roamingu.. i gdzies jeszcze ? Chyba tylko (z zastrzezeniem p.5) 7) Jak wyslac SMS'a na idee... ... format nie ma znaczenia. P.S. To gdzie mieszkasz, ze tak slabo z zasiegiem? A Plus jest? Ja owszem lubie Ere, ale jesli nie ma zasiegu to pewnie wybralbym + :-))
Źródło: topranking.pl/1690/zestaw,pytan,glosnomowiacych.php


Temat: siemens s40
Witam, ten teks umieściłem kilka dni temu na grupie. Teraz go przypominam ...     Tydzień temu kupiłem w Plusie w promocji telefon Siemens S40, głównie dlatego, że za rozsądną cenę ... początku działa on długo? Jeżeli nie, to gdzie mam się udać go naprawić (tzn. czy koniecznie do salonu firmowego Plusa, w którym kupowałem telefon, czy mogę też udać się gdzie indziej)? Jak mogę udowodnić że bateria szwankuje??? Chyba nie muszę im go zostawiać na kilka tygodni żeby się przekonali!!!     Mam również poważne zastrzeżenia do jego softu: literówki i kiepskie tłumaczenie (np. Wylij zamiast Wyślij). Zdarzyła mi się również taka przygoda: Ostatnio zapisywałem numer do pamięci stałej i telefon poprosił mnie o kod PUK2 - wpisałem - a on napisał, że kod...
Źródło: topranking.pl/1695/siemens,s40.php


Temat: SE t 610 zastrzeganie
Mam telefon SE t610 na abonament w plusie, nie moge zastrzec numeru, wyskakuje mi błąd polecenia, dlaczego ?? , moze jest jekis kod ?? --------------- pozdrawiam Jagisz
Źródło: topranking.pl/1701/se,t,610,zastrzeganie.php


Temat: czy Plus posiada usÂługĂż SOCLIR??
Marcin Milewski dnia 2004-07-29 14:24 napisał(a) co następuje: | A co to za forma zastrzeżenia nr.?? Szczerze owiem że sie nie spotkałem | z tym oznaczeniem. | tymczasowe zastrzezenie badz tymczasowe wyswietlenie numeru u odbiorcy | rozmowy...przed numerem telefonu podajesz kod *31#numerfonu (w erze) | ...mam nadzieje ze dobrze pamietam numer kodu SOCLIR to chyba nomenklatura Ery. W I-BOA (i w iTakTaku) można wybrać jedną z czterech opcji: 1. CLIR wyłączony 2. CLIR włączony 3. SOCLIR - domyślne pokazywanie 4. SOCLIR - domyślne ukrywanie Przy czym "tymczasowe" ukrycie własnego numeru jest możliwe przez wpisanie bezpośrednio przed wybieranym numerem kodu #31# (jeśli jest aktywna opcja 3.). "Tymczasowe" pokazanie numeru wymaga wstukania kodu *31#. Abonenci Idei mają do wyboru jedną z trzech opcji: CLIR wyłączony, CLIR włączony na stałe, bądź CLIR sterowany z telefonu, domyślnie wyłączony (czyli 3. SOCLIR Erowy;-). Można to włączyć przez *22 bądź w nowym serwisie Idea24on-line, który jeszcze nie działa ;-) W Plusie OIMW nie ma takiej możliwości (FIXME?) Odkąd sięgam pamiecią, a raczej odkąd miałem pierwszą kmórkę (chyba 1999) to PLUS zawsze oferował sterowanie CLIRem z pozimu aparatu:-) W abo jeżeli zamówilismy taką usługę to CLIR jest domyślnie właczony , aby nasz numer się wyświetlał trzeba w telefonie włączyć wysyłanie własnego numeru. Natomiast w SIM+ odwrotnie - dmyślnie nasz numer jest wysyłany , aby go zastrzec trzeba wyłączyć wysyłanie nr w aparacie. Pozdrawiam:-) Yaro
Źródło: topranking.pl/1707/czy,plus,posiada,usC2lugC3AA,soclir.php


Temat: pytanie do klientow mBanku
... zl popracowalo jeszcze troche i przyznano mi kredyt pod konto 5000zl. Tak wiec nie majac zadnych dochodow bank zdecydowal sie na pozyczenie mi 7500zl. To plus. Minus - nieautoryzowany dostep moglby...
Źródło: topranking.pl/1228/pytanie,do,klientow,mbanku.php


Temat: Koszt przelewu z USA i EU do Polski
... kosztow przesylki ALBO dlugiego czasu oczekiwania na produkt. Dodatkowo, jesli spojrzysz na grupe to zauwazysz, ze przelewy miedzynarodowe nie sa takie tanie (plus wymagaja conajmniej minimalnej wiedzy bankowej - co u...
Źródło: topranking.pl/1229/koszt,przelewu,z,usa,i,eu,do,polski.php


Temat: SIMPLUS -wady i zalety (dlugie)
Poniewaz stestowalem juz IDEE abonamentowa, IDEE-POP, Heyah (czyli w zasadziue Ere), to przyszedl czas na Plusa;) Bycie w plusie daje nieoceniony dostep do MiastaPlusa -czyli m.in.wysylanie ZA DARMO 60smsow na dobe ... i smsy po 15gr (ale tylko wewnatrz plusa,hehe...). Gdzie im do 80gr/minute do wszystkich sieci przez cala dobe z naliczaniem sekundowym od pierwszej sekundy - w POPie? Czy 1zl z nalicz.sekund.w ... (hehe,czy ktos nie wykorzystal tych np.50zl w ciagu 3miesiecy? to chyba nie uzywal telefonu -to w takim razie po co mu on;-)  w heyah -zostaje -  jednorazowe zastrzeżenie wyswietlania swego numeru u dzwoniacego: przed wybieranym numerem należy wprowadzić kod #31#  -w POPie tego nie ma. - na wyswietlaczu pojawia sie stan pozostaly konta! (w POPie trza dzwonic pod bezplatny numer, w heyah ... ale po nastepnym miesiacu (w trakcie ktorego mozna tylko odbierac rozmowy) numer ci wylaczaja! (w POP od ostatniego doladowania mozna odbierac rozmowy przez 12miesiecy! -idealny telefon dla tych co nie maja stalych dochodow -czyli tych co kupuja prepaidy...). Identycznie (simplus): doladowujac za 100zl dzwonisz przez 6miesicy,a po 7mies.numer ci wylaczaja... - okres waznosci doladowan NIE DODAJE SIE! w POPie zasadniczo dodaja sie ... i tak na cholere to oddzwanianie....) To tyle... Gratuluje wszystkim co wybrali POPa lub heyah;-) (i maja konta w Miescie Plusa! ;-) Stas PS. Aby se uzyc tego simplusa trzeba zdjac simlock w aparacie (w Nokii -zaden problem -wystarczy wstukac kod). Ostatecznie zawsze ktos sie znajdzie ze starym -nieuzywanymaparatem, ktorym moze sluzyc przez te 30dni od aktywowania Simplusa... pozdrawiam all
Źródło: topranking.pl/1686/simplus,wady,i,zalety,dlugie.php